SESTEK yeni çözümü ile, çağrı merkezlerinde kapasite planlama verimliliğini 4 kat artırıyor

SESTEK, Power2Media İşgücü Yönetimi Çözümünü Ürün Gamına Dahil Etti

2000 yılından bu yana müşteri hizmetleri sektöründe diyalogsal yapay zeka ve analitik çözümler geliştiren SESTEK, Hollanda merkezli Power2Media’nın işgücü yönetimi çözümünü Knovvu WFM adı altında ürün gamına dahil ettiğini duyurdu. Yazılım modeli ile çalışan bu çözüm, örnek bir çağrı merkezinde kapasite planlamasını 2 dakika içinde gerçekleştirerek yüksek verimlilik sağlıyor.

SESTEK Kurucusu ve CEO’su Prof. Dr. Levent Arslan, lansmanla ilgili yaptığı açıklamada, “Power2Media, işgücü yönetimi pazarı için yenilikçi teknolojiler sunuyor. Knovvu WFM çözümünü SESTEK bünyesine katarak çağrı merkezi performans optimizasyonunda 360 derece hizmet vermeye başladık” dedi.

“Çağrı Merkezi Performans Optimizasyonunda 360 Dereceyi Tamamladık”

Prof. Dr. Levent Arslan, çağrı merkezleri için teknoloji çözümlerinin hızla arttığını belirterek, “Knovvu WFM ile birlikte çağrı merkezi optimizasyonunda 360 dereceyi tamamladık. Knovvu Analytics, Knovvu Copilot, Knovvu AQM gibi çözümlerin yanı sıra Knovvu WFM, iş süreçlerini kolaylaştırıyor ve ekip üretkenliğini artırıyor” dedi.

Planlamacı Başına Verimlilik 4 Katına Çıkıyor

Power2Media CEO’su Costi Manda, çağrı merkezi optimizasyonunun kurumlara sunduğu faydalara değinerek, “Knovvu WFM çözümü, bir çağrı merkezi planlamacısının kontrol aralığını 4-6 kat artırıyor. Bulut tabanlı bu çözüm, 5 bin müşteri temsilcisinin kapasite planlamasını 2 dakikada gerçekleştirerek yüksek performans sunuyor” ifadelerini kullandı.

Yorum bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll to Top